DOSTAVA I PLAĆANJE

Gdje mogu saznati status isporuke svog paketa?

Nakon slanja narudžbe ćemo Vam poslati potvrdni e-mail u kojem ćete pronaći broj vašeg paketa. Status isporuke možete pratiti na stranici za praćenje kurirske službe.

Koji je rok isporuke?

Isporuka ovisi o tome koji se proizvod odabrali i da li ga imamo na zalihi ili ne. :) Ako želite filtrirati robu na zalihi na našoj web stranici, potrebno je koristiti filter koji se nalazi iznad odabrane kategorije proizvoda. Molimo da označite raspoloživost na skladištu i željenu veličinu, bit će Vam prikazani proizvodi koji su u toj veličini na zalihi i možemo Vam jamčiti isporuku. Ako proizvod nije na skladištu, rok isporuke se može produžiti.

Koji je način dostave?

Pakete dostavlja kurirska služba GLS :) Više o dostavi možete pronaći na ovom linku: https://www.dedoles.hr/postarina-i-dostava

Kako mogu izvršiti plaćanje?

Narudžbu možete platiti unaprijed – online karticom ili pouzećem. U drugom koraku naručivanja u Košarici odaberite željeni način plaćanja. Online plaćanje karticom: nakon kreiranja narudžbe će Vas naša stranica preusmjeriti na portal za plaćanje, gdje možete platiti narudžbu. To je najbrži način plaćanja. Molimo Vas da nakon dovršenja narudžbe ne zatvarate našu stranicu jer će preusmjeravanje na portal za plaćanje biti prekinuto. Ako je plaćanje narudžbe neuspješno, molimo Vas pričekajte sljede...

Koliko košta poštarina?

Aktualni cjenik poštarine možete pronaći na ovom linku https://www.dedoles.hr/postarina-i-dostava

Prema Vašim uvjetima ne bih trebao platiti poštarinu (vrijednost narudžbe veća od 260 kn/primijenjen kupon), ipak moram platiti naknadu za plaćanje pouzećem. Zašto?

Naknada za plaćanje pouzećem je naknada za način plaćanja koji ste odabrali, nije dio poštarine.

Mogu li promijeniti datum ili adresu isporuke ako je paket već poslan?

Da, nakon slanja paketa ćemo Vam poslati e-mail s linkom na kurirsku službu kod koje možete mijenjati datum ili adresu isporuke.