REGISTRACIJA I NARUDŽBA

Kako naručiti na našoj web stranici?

Dovoljno je odabrati određeni proizvod koji Vas zanima. Kada otvorite stranicu proizvoda, možete ga odmah dodati u košaricu u željenoj veličini ili kliknuti na proizvod kako biste pogledali detaljan opis i dodatne fotografije proizvoda. Na temelju tih informacija možete naručiti proizvod u željenoj veličini. S desne strane slike proizvoda, odaberite veličinu koju želite naručiti. Uz svaku veličinu prikazan je predviđeni datum predaje proizvoda dostavnoj službi. Ako Vam taj datum odgovara, klikn...

Je li moguće kod vas naručiti telefonski?

Nažalost, ne primamo narudžbe putem telefonskih poziva jer je potrebno da potvrdite svoju narudžbu i osobne podatke u posljednjem koraku procesa naručivanja. Na taj način izbjegavamo moguće nesporazume 🙂

Zašto ne mogu nastaviti s narudžbom ili dovršiti narudžbu?

Kada u košarici kliknete na gumb „Na dostavu i plaćanje“, trebala bi se prikazati stranica za odabir dostave i načina plaćanja. Ako se to ne dogodi, moguće je da je neki od proizvoda u Vašoj košarici u međuvremenu rasprodan. Preporučujemo da provjerite sadržaj košarice. Nakon uklanjanja nedostupnog proizvoda, sljedeći koraci procesa naručivanja trebali bi se normalno učitati. Ako u posljednjem koraku narudžbe kliknete na gumb „Završno naruči“ i stranica ne reagira, odnosno ne prikaže se obavije...

Zašto uopće ne mogu dodati proizvode u košaricu ili napraviti narudžbu?

Ako su proizvodi koje želite dostupni u našoj internetskoj trgovini, a ne možete ih dodati u košaricu ili napraviti narudžbu, problem bi mogao biti u korištenom internetskom pregledniku ili uređaju. Preporučujemo da pokušate otvoriti naše stranice putem drugog uređaja ili drugog preglednika (Google Chrome obično dobro funkcionira). Ako ni jedno od predloženih rješenja ne pomogne, još jedna mogućnost je otvaranje naših stranica u Inkognito prozoru (privatni način pregledavanja). Na taj način str...

Kako mogu saznati je li moja narudžba zaprimljena?

Nakon kreiranja narudžbe, primit ćete potvrdu putem e-maila o zaprimljenoj narudžbi. Potvrdni e-mail može završiti u mapama SPAM ili PROMOCIJE, pa preporučujemo provjeriti i te mape. Uvjet za ispravno dovršenje narudžbe je potvrda da ste upoznati s uvjetima poslovanja te zatim označavanje gumba „Završno naruči“ u donjem desnom kutu u posljednjem koraku procesa naručivanja.

Što ako ne želim da račun bude uključen u paket?

S obzirom na to da nastojimo odgovorno pristupati zaštiti okoliša, u pakete ne uključujemo nikakve dokumente. Svi dokumenti šalju se isključivo u elektroničkom obliku na e-mail adresu koju ste unijeli prilikom kreiranja narudžbe.

Kako se mogu registrirati na vašoj stranici?

Prijaviti se na svoj račun ili registrirati novi račun možete u gornjem desnom kutu klikom na ikonu čovječuljka ili direktno [OVDJE](https://www.dedoles.hr/prijava). Nakon preusmjeravanja, samo unesite svoje podatke i potvrdite registraciju. Na vašu e-mail adresu poslat ćemo potvrdni e-mail s informacijama o vašem korisničkom imenu i lozinci. Nakon prijave možete promijeniti lozinku u odjeljku „Promjena podataka“. Ako vam taj e-mail završi u mapi SPAM, preporučujemo da ručno premjestite sve naš...

Zašto ne dobivam nikakve e-mailove od vas?

U nekim slučajevima naši e-mailovi mogu završiti u vašoj mapi neželjene pošte, kao što su SPAM ili PROMOCIJE. Molimo vas da provjerite te mape. Ako pronađete naše e-mailove u navedenim mapama (SPAM, PROMOCIJE i slično), preporučujemo da ručno premjestite sve naše poruke u mapu glavne dolazne pošte. Ako naše e-mailove ne pronađete niti u mapi neželjene pošte, molimo kontaktirajte našu [korisničku podršku.](https://www.dedoles.hr/obratite-nam-se)

Zašto se ne mogu prijaviti na svoj račun?

Pokušajte se uvjeriti da ste ispravno unijeli svoje korisničko ime i lozinku. Ako se i dalje ne možete prijaviti, molimo vas da se obratite našoj korisničkoj službi putem [kontakt obrasca](https://www.dedoles.hr/obratite-nam-se). Naši zaposlenici će vam pomoći s izmjenom lozinke, a nakon toga biste trebali moći normalno koristiti svoj račun bez ograničenja 🙂

Kako promijeniti lozinku za prijavu na svom računu?

Nakon prijave, kliknite na opciju „Promjena podataka“, zatim idite na odjeljak „Promjena lozinke“. Unesite novu lozinku po vašem izboru, potvrdite je i spremite promjene.

Gdje mogu provjeriti status svoje narudžbe?

Nakon prijave na svoj račun, kliknite na opciju „Moje narudžbe“, gdje ćete pronaći sve narudžbe koje ste napravili kod nas, kao i detaljnije informacije o njima.

Kako iskoristiti kupon za popust?

Kupon treba unijeti u prvom koraku procesa naručivanja u košarici, tako da upišete odgovarajući kod u polje „[Kôd za popust / Poklon kupon](https://www.dedoles.hr/kosarica#js-shopping-cart-voucher-body-shopping-cart)“ i potvrditi ga klikom na gumb „Upotrijebiti“. Kod je potrebno unijeti u točno onom obliku u kojem ste ga primili, tj. velikim slovima i bez razmaka. Ako naručujete putem mobilnog telefona, potrebno je pomaknuti se prema dolje u košarici do kraja sažetka, gdje ćete pronaći ovo polj...

Zašto nisam mogao iskoristiti kupon?

Molimo vas da provjerite jeste li unijeli kod točno onako kako ste ga od nas dobili (tj. velikim slovima i bez razmaka) te jeste li potvrdili njegovo korištenje klikom na gumb „Iskoristi“. Također, provjerite je li kupon još uvijek važeći i primjenjiv na proizvode koje naručujete. U jednoj narudžbi moguće je koristiti samo jedan kupon za popust, a različite kupone nije moguće kombinirati.

Kada će moja narudžba biti poslata?

Informacije o slanju proizvoda možete vidjeti na našoj web stranici izravno uz proizvod. Proizvode obično šaljemo unutar 1-2 radna dana. Nakon toga, proizvod preuzima dostavna služba, koja će vas obavijestiti o točnom datumu isporuke. Dostava u Hrvatsku obično traje 4 radna dana.

Kako se odjaviti s newslettera (novosti poslane e-mailom)?

Za odjavu s newslettera kliknite na poveznicu za odjavu koja se nalazi u podnožju svakog newslettera - „Previše e-mailova? Odjavite se ili promijenite postavke“.