REGISTRACIJA I NARUDŽBA

Kako naručiti?

Samo u glavnom izborniku odaberite kategoriju proizvoda iz koje želite birati. Nakon preusmjeravanja na konkretnu kategoriju, možete odabrati određen motiv koja vas zanima jednostavnim klikom na sliku proizvoda. Odaberite veličinu koju želite naručiti s desne strane slike proizvoda. Za svaku veličinu određuje se procijenjeni datum isporuke. Ako Vam ovaj datum odgovara, samo kliknite na gumb "Dodaj u košaricu". U gornjem desnom uglu pojavit će se prozor zvan KOŠARICA. Nakon klika na ...

Može li se naručiti kod vas putem telefona?

Nažalost, ne kreiramo narudžbe na temelju telefonskih poziva jer je potrebno potvrditi Vašu narudžbu i osobne podatke e-poštom. Na taj način izbjegavamo nesporazume. :)

Zašto ne mogu nastaviti s narudžbom ili završiti narudžbu?

U slučaju da u košarici kliknete na gumb „Nastavite s narudžbom“, trebali biste vidjeti stranicu za odabir načina dostave i plaćanja. Ako se to ne dogodi, moguće je da je jedan od proizvoda u vašoj košarici u međuvremenu rasprodan. Stoga preporučujemo da provjerite sadržaj košarice. Nakon uklanjanja nedostupnog proizvoda trebali biste vidjeti sljedeće korake procesa naručivanja. Ako u zadnjem koraku postupka narudžbe kliknete na gumb "Naručiti", a stranica ne odgovori (tj. nećete vidjeti infor...

Zašto ne mogu dodati proizvode u košaricu ili napraviti narudžbu?

Ako su proizvodi koje tražite dostupni u našoj online trgovini, a ne možete ih dodati u košaricu ili ne možete napraviti narudžbu, problem može biti i internet preglednik ili uređaj koji koristite. Stoga preporučujemo da pokušate otvoriti našu stranicu s drugog uređaja ili preglednika (na primjer, Google Chrome obično dobro reagira). Ako niti jedno od predloženih rješenja ne pomogne, druga opcija je otvaranje naše stranice u anonimnom prozoru (inkognito režim), zahvaljujući čemu bi stranica tre...

Kako saznam da li je moja narudžba zaprimljena?

Nakon kreiranja narudžbe, morate primiti potvrdni e-mail da smo primili vašu narudžbu. Ovaj e-mail se često nalazi u mapi SPAM, pa preporučujemo da provjerite i ovu mapu. Uvjet za ispravno izvršenu narudžbu je da kliknete na potvrdni okvir "NARUČITI" u donjem desnom kutu u koraku 4 postupka naručivanja u košarici.

Što ako ne želim uključiti potvrdu o uplati u paket?

Budući da nastojimo biti ekološki odgovorni, ne stavljamo nikakve dokumente u paket. Svi dokumenti se šalju kupcu isključivo u elektroničkom obliku na e-mail adresu koju je unio prilikom kreiranja narudžbe.

Kako se registrirati na Vašoj web stranici?

(https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/HR/HR_prihlas1.jpg) (https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/HR/HR_pirhlas2.jpg) U gornjem desnom dijelu pored košarice, naći ćete vezu za registraciju, nakon preusmjeravanja, molimo samo unesite svoje podatke i potvrdite registraciju. Potvrdni e-mail s generiranom lozinkom bit će poslan na vašu adresu e-pošte. Nakon prijave, moguće je promijeniti ovu lozinku u osobnim postavkama. Ako ova e-pošta stigne u mapu SPAM, preporučujemo da manualno p...

Zašto ne primam nikakvu e-poštu od vas?

U nekim slučajevima, naši e-mailovi mogu biti uključeni u pretinac „Neželjena pošta“, odnosno u pretinac SPAM ili PROMOCIJE. Molimo provjerite ih. Ako pronađete naše e-mailove u navedenim mapama (SPAM, PROMOCIJE, itd.), preporučujemo da sve naše poruke premjestite u glavni/primarni pretinac Pristigla pošta. Ako ne pronađete naše e-mailove čak ni među neželjenom poštom, kontaktirajte našu korisničku podršku: https://www.dedoles.hr/obratite-nam-se

Zašto se ne uspijevam prijaviti na moj račun?

Provjerite jeste li unijeli ispravnu lozinku i ime za prijavu. Ako se i dalje ne možete prijaviti, kontaktirajte našu korisničku podršku na adresi e-pošte bok@dedoles.ak. Naše osoblje će promijeniti vašu lozinku i tada biste trebali biti u mogućnosti koristiti svoj račun bez ograničenja. :)

Kako promijeniti lozinku?

Nakon prijave kliknite na Promijeni lozinku s lijeve strane, unesite novu lozinku po vašem izboru koju morate potvrditi i spremiti promjene.

Gdje mogu provjeriti status svoje narudžbe?

Nakon prijave kliknite na Moje narudžbe gdje ćete pronaći sve narudžbe koje ste napravili.

Kako mogu iskoristiti kod za popust?

Kod se mora primijeniti u prvom koraku postupka naručivanja u košarici unosom koda u okvir "Kupon za popust" i potvrdom gumba "Upotrijebi". Kodovi moraju biti upisani u ovaj okvir u istom obliku u kojem ste ih primili, velikim slovima i bez razmaka. Moguće je koristiti samo 1 kupon za popust po narudžbi.

Zašto ne mogu primijeniti kupon?

Provjerite jeste li ga unijeli u istom obliku u kojem ste ga primili od nas (velikim slovima i bez razmaka) i da ste potvrdili njegovu prijavu gumbom "Upotrijebi". Također provjerite je li kupon primjenjiv na proizvode koje ste naručili (mnogi naši kuponi ne mogu se primijeniti na robu koja je već na popustu) ili se neki popusti i kuponi ne mogu kombinirati s drugim kuponima ili popustima.

Gdje mogu pronaći procijenjeni datum isporuke?

Naši kupci imaju informaciju o datumu isporuke prije narudžbe - nakon klika na proizvod ćete datum pronaći odmah ispod konkretnih veličina, desno od fotografije. Očekivani datum isporuke također je naveden u košarici tijekom cijelog postupka narudžbe, kao i u potvrdnom e-mailu o zaprimanju narudžbe.

Kako mogu odjaviti newsletter (novosti koje šaljemo putem e-pošte)?

Odjaviti se sa newsletter liste možete jednostavno OVDJE. Postavke primanja newslettera možete promijeniti na kraju svakog e-maila u dijelu „Previše mailova? Odjavi ili promijeni postavke“