REGISTRACIJA I NARUDŽBA

Kako naručiti?

Samo u glavnom izborniku odaberite kategoriju proizvoda iz koje želite birati. (https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/HR/HR_1.jpg) Nakon preusmjeravanja na konkretnu kategoriju, možete odabrati određen motiv koja vas zanima jednostavnim klikom na sliku proizvoda. (https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/HR/HR_2.jpg) Odaberite veličinu koju želite naručiti s desne strane slike proizvoda. Za svaku veličinu određuje se procijenjeni datum isporuke. Ako Vam ovaj datum odgovara, samo kli...

Može li se naručiti kod vas putem telefona?

Nažalost, ne kreiramo narudžbe na temelju telefonskih poziva jer je potrebno potvrditi Vašu narudžbu i osobne podatke e-poštom. Na taj način izbjegavamo nesporazume. :)

Kako saznam da li je moja narudžba zaprimljena?

Nakon kreiranja narudžbe, morate primiti potvrdni e-mail da smo primili vašu narudžbu. Ovaj e-mail se često nalazi u mapi SPAM, pa preporučujemo da provjerite i ovu mapu. Uvjet za ispravno izvršenu narudžbu je da kliknete na potvrdni okvir "NARUČITI" u donjem desnom kutu u koraku 4 postupka naručivanja u košarici.

Kako se registrirati na Vašoj web stranici?

(https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/HR/HR_prihlas1.jpg) (https://www.dedoles.sk/buxus/images//FAQ_UK/HR/HR_pirhlas2.jpg) U gornjem desnom dijelu pored košarice, naći ćete vezu za registraciju, nakon preusmjeravanja, molimo samo unesite svoje podatke i potvrdite registraciju. Potvrdni e-mail s generiranom lozinkom bit će poslan na vašu adresu e-pošte. Nakon prijave, moguće je promijeniti ovu lozinku u osobnim postavkama. Ako ova e-pošta stigne u mapu SPAM, preporučujemo da manualno p...

Zašto se ne uspijevam prijaviti na moj račun?

Provjerite jeste li unijeli ispravnu lozinku i ime za prijavu. Ako se i dalje ne možete prijaviti, kontaktirajte našu korisničku podršku na adresi e-pošte bok@dedoles.ak. Naše osoblje će promijeniti vašu lozinku i tada biste trebali biti u mogućnosti koristiti svoj račun bez ograničenja. :)

Kako promijeniti lozinku?

Nakon prijave kliknite na Promijeni lozinku s lijeve strane, unesite novu lozinku po vašem izboru koju morate potvrditi i spremiti promjene.

Gdje mogu provjeriti status svoje narudžbe?

Nakon prijave kliknite na Moje narudžbe gdje ćete pronaći sve narudžbe koje ste napravili.

Kako mogu iskoristiti kod za popust?

Kod se mora primijeniti u prvom koraku postupka naručivanja u košarici unosom koda u okvir "Kupon za popust" i potvrdom gumba "Upotrijebi". Kodovi moraju biti upisani u ovaj okvir u istom obliku u kojem ste ih primili, velikim slovima i bez razmaka. Moguće je koristiti samo 1 kupon za popust po narudžbi.

Zašto ne mogu primijeniti kupon?

Provjerite jeste li ga unijeli u istom obliku u kojem ste ga primili od nas (velikim slovima i bez razmaka) i da ste potvrdili njegovu prijavu gumbom "Upotrijebi". Također provjerite je li kupon primjenjiv na proizvode koje ste naručili (mnogi naši kuponi ne mogu se primijeniti na robu koja je već na popustu) ili se neki popusti i kuponi ne mogu kombinirati s drugim kuponima ili popustima.

Gdje mogu pronaći procijenjeni datum isporuke?

Naši kupci imaju informaciju o datumu isporuke prije narudžbe - nakon klika na proizvod ćete datum pronaći odmah ispod konkretnih veličina, desno od fotografije. Očekivani datum isporuke također je naveden u košarici tijekom cijelog postupka narudžbe, kao i u potvrdnom e-mailu o zaprimanju narudžbe.

Kako mogu odjaviti newsletter (novosti koje šaljemo putem e-pošte)?

Odjaviti se sa newsletter liste možete jednostavno OVDJE. Postavke primanja newslettera možete promijeniti na kraju svakog e-maila u dijelu „Previše mailova? Odjavi ili promijeni postavke“