Zašto ne mogu nastaviti s narudžbom ili dovršiti narudžbu?

Kada u košarici kliknete na gumb „Na dostavu i plaćanje“, trebala bi se prikazati stranica za odabir dostave i načina plaćanja. Ako se to ne dogodi, moguće je da je neki od proizvoda u Vašoj košarici u međuvremenu rasprodan. Preporučujemo da provjerite sadržaj košarice. Nakon uklanjanja nedostupnog proizvoda, sljedeći koraci procesa naručivanja trebali bi se normalno učitati.

Ako u posljednjem koraku narudžbe kliknete na gumb „Završno naruči“ i stranica ne reagira, odnosno ne prikaže se obavijest o uspješnom kreiranju narudžbe, uzrok može biti sljedeći:

  1. Obavezno polje „Potvrđujem da u potpunosti prihvaćam Opće uvjete poslovanja i da sam upoznat s informacijama o prikupljanju i obradi osobnih podataka, uključujući obradu u marketinške svrhe na koje mogu uložiti prigovor“ nije označeno.
  2. Sustav prikazuje grešku u nekim od podataka za naplatu ili dostavu te ih je potrebno ispraviti ili dopuniti.
  3. Neki od proizvoda u Vašoj košarici u međuvremenu su rasprodani i potrebno ih je ukloniti iz košarice.

Ako ni nakon ispunjenja svih uvjeta ne možete dovršiti narudžbu, molimo kontaktirajte našu korisničku podršku. Rado ćemo Vam pomoći. 🙂