Zašto ne mogu nastaviti s narudžbom ili završiti narudžbu?

U slučaju da u košarici kliknete na gumb „Nastavite s narudžbom“, trebali biste vidjeti stranicu za odabir načina dostave i plaćanja. Ako se to ne dogodi, moguće je da je jedan od proizvoda u vašoj košarici u međuvremenu rasprodan. Stoga preporučujemo da provjerite sadržaj košarice. Nakon uklanjanja nedostupnog proizvoda trebali biste vidjeti sljedeće korake procesa naručivanja.

Ako u zadnjem koraku postupka narudžbe kliknete na gumb "Naručiti", a stranica ne odgovori (tj. nećete vidjeti informacije o uspješnoj izradi narudžbe), razlozi mogu biti sljedeći:

  1. Obavezno polje "Upoznao sam se s uvjetima poslovanja i uvjetima obrade osobnih podataka" nije označeno.
  2. Sustav prikazuje pogrešku vezanu za Vaše podatke ili podatke o isporuci. Potreban je ispravak pogrešnih podataka.
  3. Neki od proizvoda u vašoj košarici su u međuvremenu rasprodani i morat ćete ih ukloniti iz košarice.

Ako ne možete završiti narudžbu ni nakon ispunjavanja svih uvjeta, kontaktirajte našu korisničku podršku:  https://www.dedoles.hr/obratite-nam-se  Rado ćemo Vam pomoći. :)