REKLAMACIJA/POVRAT ROBE

Zamjena/reklamacija/povrat robe koju sam dobio/la kao poklon

Ako želite reklamirati, vratiti ili zamijeniti robu koju ste dobili kao poklon, molimo vas da obavijestite osobu koja vas je obdarila. Osoba koja je napravila narudžbu treba nas kontaktirati kako bismo mogli obraditi vaš zahtjev.

Postoji li mogućnost zamjene, povrata ili reklamacije robe?

U slučaju da trebate zamijeniti, vratiti ili reklamirati robu, to možete učiniti online[OVDJE.](https://www.dedoles.hr/zamjene-i-povrati)

Je li potrebno priložiti obrazac za zamjenu/povrat robe, odnosno reklamacijski obrazac u paket s robom koju šaljete?

Nakon unosa vaše e-mail adrese i broja narudžbe na našoj web stranici u dijelu Zamjena, povrat i reklamacija, prikazat će vam se pojedinačni koraci kako postupiti prilikom podnošenja vašeg zahtjeva. Ako nam šaljete robu natrag, sustav će u jednom od koraka generirati PDF dokument koji sadrži sažetak vašeg zahtjeva. Taj dokument potrebno je ispisati i priložiti u paket. Ako nemate mogućnost ispisivanja ovog dokumenta, u paket samo priložite napisani broj narudžbe.

Mogu li zamijeniti proizvod za drugi dizajn?

Omogućujemo samo zamjenu veličine proizvoda za drugu veličinu. Proizvod je moguće zamijeniti samo za drugu veličinu istog dizajna tog proizvoda.

Je li moguće vratiti novac poštanskom uputnicom?

Nažalost, nije, novac vraćamo isključivo na račun putem prijenosa novca.

Ako vratim robu, da li pokrivate trošak slanja robe natrag?

Ako trebate zamijeniti, vratiti ili reklamirati robu, možete to učiniti putem asistenta za reklamacije koji se nalazi [OVDJE](https://www.dedoles.hr/zamjene-i-povrati). Nakon unosa broja narudžbe i e-mail adrese, prikazat će vam se pojedinačni koraci kako postupiti pri podnošenju vašeg zahtjeva. Kod povrata robe putem Packety, trošak dostave natrag ne plaćate, ova usluga je za vas besplatna. Ako robu šaljete natrag putem Hrvatske pošte, trošak dostave snosite vi.

Koji su uvjeti za zamjenu ili povrat robe?

Uvjet za prihvat zamjene ili povrata je neoprana i nenosena roba s originalnim etiketama. Iz higijenskih razloga ne vršimo zamjenu niti prihvaćamo povrat isprobane donje rublje (ili donje rublje s poderanim/ohabanim papirnim omotom) i otvorenih čarapa bez originalnih etiketa. Ako imate dodatnih pitanja, molimo vas da kontaktirate našu [korisničku podršku.](https://www.dedoles.hr/obratite-nam-se)