REKLAMACIJA/POVRAT ROBE

Postoji li mogućnost reklamacije/povrata robe?

Ako naručite robu i ne odgovara Vam, možete ju zamijeniti ili vratiti u roku od 100 dana bez navođenja razloga. Samo ispunite obrazac za reklamaciju koji ćete naći na našoj web stranici i pošaljite robu natrag. Više informacija možete pronaći ovdje:https://www.dedoles.hr/reklamacija (https://www.dedoles.hr/reklamacija).

Na koju adresu trebam poslati robu?

Paket je potrebno poslati PREPORUČENOM poštom na adresu navedenu ispod: Dedoles s.r.o. GLS Stupničke šipkovine 22 10255 Donji Stupnik Hrvatska * navedena adresa nije mjesto na kojem se obrađuju reklamacije, tako da obrada vašeg zahtjeva može potrajati duže. Nakon obrade odmah ćemo Vas obavijestiti e-poštom.

Mogu li zamijeniti proizvod za drugi motiv ili model?

Zamjena je moguća samo komad za komad ili drugu veličinu, zamjena za drugi motiv ili model nije moguća.

Da li je mogući povrat novca poštanskom uplatnicom?

Nažalost, ne, povrat novca vršimo isključivo na bankovni račun.

Ako vratim robu, plaćate li i poštarinu za slanje robe natrag?

Ako šaljete robu poštom, vi plaćate poštarinu. Molimo da robu šaljete preporučenom poštom, ne pouzećem.

Što ako se moj paket izgubio u pošti, nije vam bio dostavljen?

Ništa se nije dogodilo, sve što morate učiniti je da nam pošaljete potvrdu o primitku pošiljke i informacije o tome kako ste željeli reklamaciju riješiti i reklamaciju ćemo obraditi. Stoga vas molimo da zadržite potvrdu o primitku pošiljke za slične slučajeve, jer u protivnom nećemo moći obraditi Vašu reklamaciju.

Koji su drugi uvjeti za prihvaćanje reklamacije?

Uvjet za prihvaćanje reklamacije je neoprana i nenošena roba, u slučaju izgubljenog paketa potvrda o slanju paketa na našu adresu- Potvrda o primitku pošiljke. Ako ste primili oštećenu robu, molimo da nas odmah obavijestite - pošaljite nam fotografije o oštećenju odmah na našu adresu e-pošte bok@dedoles.hr.